16 Ekim 2016 Pazar

MİM- En Sevdiğim 15 Kitap...



Mimlerle aram her ne kadar iç güveyinden hallice dahi değilse de, ara ara sobeleniyorum herkes gibi bu halimden bihaber blogger arkadaşlara. Bu hafta da kim bilir hangi gezegenin hangisiyle aşne fişnesi münasebetiyle mim kısmetim nasıl açıldıysa demek, üst üste mimleyen mimleyene. Hal böyle olunca da yarım kalan şeyleri tamamlamaya meyilli ilkel beynim rahat vermiyor ki kuzum, görmezden gelip geçeyim. Hiç değilse en kolayına cevap vereyim; şu hobisi, işi, meşgalesi bol hayatıma, bari bu kadarını sığdırayım dedim bugün her nasıl olduysa...

Geçen hafta başka bir konuyla ilgili mimleyen Turgay kardeşim, bu mimi cevaplamak, şu tembel ruh halime pek bir kolay geldiği için hemen cevaplayabildim. Halımdan anlayacağına güvenim tam, içim rahat. Bu arada Turgay'ın mimi de bloggerların halet-i ruhiyesini merak eden ve keyifli yeni bloglar tanımak isteyenler için birebir. Okumak, katılmak isteyenler, buyrunuz, sizi şöyle alalım efenim: https://turgayaksoy.blogspot.com.tr/2016/09/bloggerlife2mim.html?showComment=1476216524793#c2621825946471802888

Bugün de sevgili Buzlu Kalem 'En sevdiğin 15 Kitap' başlığıyla mimlemiş sağ olsun
Öncelikle kendisinin cevabını merak edenler buyrunuz, buradan okuyabilirsiniz dilerseniz: https://buzlukalem.blogspot.com.tr/2016/10/en-cok-begendigim-15-kitap-mimmmmm-bir.html 

Ayrıca Buzlu Kalem'in miminin ilk paragrafına başından sonuna kefilim, noktasına virgülüne aynı fikirdeyim, bu vesileyle belirtmek isterim. Zira bahsi geçen, ismiyle müsemma 'Sade ve Derin' bloğunun yazarı Deep, blog yazmaya başladığım ilk günlerden beri, tanıdığıma fazlasıyla minnet duyduğum, pek sevdiğim kişilerden birisidir. Yüreği kocaman, aklı kocaman, dokunduğu yeri yeşerten, zenginleştiren, gönülden 'iyi ki var!' dediğim bir zat-ı muhteremdir. Çoğunuz tanıyorsunuzdur gerçi, ama tanımayanlarınız, isminin üzerindeki linkten bloğuna ulaşabilir. Ulaşınız, tanışınız hatta. 😉 

E konu kitaplar olunca, cevaplaması da kolay olur elbet. Hiç değilse bu mim cevaplanır artık bir zahmet. Buyrunuz efenim bugüne dek en bir sevdiğim, yüreğime en çok dokunan kitaplar ve merak edenler için linkleri:

- Üzüntüyü Bırak, Yaşamaya Bak!- Dale Carnegie (Çooook bunalımlı, yaşamaktan usandığım, sadece sigarayla beslendiğim günlerimden birinde, bir sahafta, kaşı gözü kaymış bir halde, toz içinde karşıma çıkmış ve hayata sımsıkı bağlanmamı sağlamış, yıllar içinde de en çok önerdiğim, hediye ettiğim çok özel bir kitap olur kendileri. 💓)
- 5 Sevgi Dili- Gary Chapman (Şu hayatta sevdiği sadece bir kişi bile olsa, herkesin mutlaka okuması gerekir dediklerimden.)
- Bir Çift Yürek- Marlo Morgan (Çok derinden etkilendiğim, huzura erdiğim bir kitaptır bu da.)
- Adı: Aylin- Ayşe Kulin (Yıllar önce bir tatilde, şimdi aslında gitmeyeydim iyiydi dediğim, ve fakat o günkü dumanlı kafamın halt yemesiyle birlikte gittiğim kişiyle birlikteyken içine dalıp, sürüklenip, bir türlü elimden bırakamayarak, muhtemelen yanımdakini kendimden soğutmama vesile kitap olur zira. 😃)
- Kadının Adı Yok- Duygu Asena (Ne kadar sevmişsem demek, aynı zamanda tez konum olur kendileri...)
- Masumiyet Müzesi- Orhan Pamuk (Bayıldım. Müzesine gidemediğime de hala yanarım. Hala açık mı ki bu arada? Bilen var mı?)
- Gülse Birsel ve İstiklal Akarsu'nun tüm kitapları. Defalarca, keyifle okuduğum, ve yeniden okuyabileceklerimdendir bunlar da. Hatta İstiklal Akarsu'nun kitaplarını oğlumla paylaşamıyoruz enikonu. Çoluk çombalak gülerek okuyabileceğiniz türden vesselam.

Biliyorum acık on beşi geçti, ama konu kitap olunca, sonu da yok ki mirim?! Yapmayın, beni bulaştırmayın işte böyle işlere. 😋 Teşekkürler Buzlu Kalem, sayende ben de bir hatırlamış oldum beni ben yapan, iyi ki okumuşum dediğim kıymetlimsleri. 😊

Usul gereği, aşağıya severek takip ettiğim bloglardan bazılarını mimliyorum, lakin istemeyen, mim sevmeyen lütfen mecbur hissedip de hatır için falan yapmasın. Zira en sevmediğim şeylerden biri, hatır gönül olsun, başkaları mutlu olsun diye insanın içinden gelmeyen, kendisini mutlu etmeyen, keyif almadığı şeyleri yapması, zorunda hissetmesi. Dolayısıyla mimlemiş olsam da, lütfen keyif alarak cevaplayacak olanlar katılsın. Hatta cevaplarını bana da yorum olarak bildirirlerse yeni kitaplar tanımak adına çok sevinirim. Ve bu mimi okuyan herkes de gönülden davetlim olsun efenim. 😉 Şimdi susuyor ve itinayla mimliyoruum:

http://metebilge.blogspot.com.tr/
https://orgucantam.blogspot.com.tr/
http://sezer-eser.blogspot.com.tr/
http://kagitsalincak.blogspot.com.tr/
https://calimeronundefteri.blogspot.com.tr/
http://oytunlahayat.blogspot.com.tr/
http://bucurukveben.blogspot.com.tr/
http://mavidebirnokta.blogspot.com/
http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/
https://turgayaksoy.blogspot.com.tr/
http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/
http://yormuyorum.blogspot.com.tr/
http://kahveyanikitap.blogspot.com.tr/

Saygılar, hörmetler efenim... :)

 **********************************
Not: Paylaşımları lütfen copy/paste ile değil, alttaki butonları kullanarak yapalım. :) 



51 yorum:

  1. Masumiyet müzesini halen bitiremeyenlerdenim:) Son 50 sayfası okunmak için beni bekliyor:) Yarım bıraktığım nadir kitaplardan... Mimlenmişim bu 3. Mimlenmem bu mimde:))) Yapayım ben de artık el insaf... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitir bitir. Acık spoiler olucak ama sonu sankim bildiğin acılı. :)

      Yapmak istersen yap, istemezsen yapma. Elma dersem çık, armut dersem çıkma!

      Domates! :P

      Sevgiler benden. <3

      Sil
  2. Kalemine sağlık mimikli hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslıhan hanıııım. ;)

      Sil
    2. Sayın mimikli hanım yorumuma başlamadan evvel evvela selam ederim :) bir aydır ortalarda yoksunuz merak edilmektesiniz. Yoksa yine bir Çin çarpmasına mı maruz kaldınız. Acaba yazdıda ben mi kaçırdım diye geldim. Yok ben kaçırmamışım siz kaçmışsınız :) yazılarınızı ve tabii sizi özleyen manyak blogger
      Aslıhan...

      Sil
    3. Sevgili Aslıhan hanım, zabah zabah yüzüme gülücükler serpiştirdiniz. :) Ne de iyi ettiniz, teşekkür ederim. :*

      Tam üstüne bastın kardeş, yeni bir Çin çarpması vakası vuku buldu. Hemi de bu sefer 2 hafta. Hemi de hiç bilmediğim yerlerinde dolandım durdum, neler yedim yuttum bi göreydin. Daha yenice geldim kiii, haftaya yine gidiyorum. Neyse ki bu sefer Evrupa'ya, ve pek bi kısasından. Diyeceğim şu ki, acık daha izin please. :) Ben de özledim bloğumu ve sizleri işin aslı. O haldeee pek yakındaa, pek yakındaaa! ;) :P

      Kocaman sevgiler... <3 :*

      Sil
    4. Gülümsettiysem ne Mutlu :) iyi ve Mutlu olda gerisi önemli değil :) dünya yol olmuş ayaklarınızın altında maşallah bir oraya bir buraya :) kendinize dikkat edin sevgilerle :) çok sevdim ben bu sizli konuşmayı devam ettireceğim galiba :)

      Sil
    5. Hahhaaa. :D Bu sefer gülümsetmekten de öte bir dokunuşunuz hasıl oldu Aslıhan hanımcım. O halde böyle sizli bizli eski İstanbul hanımefendisi kıvamının suyunu çıkaralım hayırlısıylan. :D

      Alemsin ya. :* <3

      Sil
  3. Ah o mimler yok mu :) Listenden sadece Mina Urgan ve Gülse Birsel kitaplarını okumuşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ya, di mi Turgay. Bi de o mimleyenler yok mu, ah ki ne ah! :P

      İstiklal Akarsu seni sarar bence. Oku derim. ;)

      Sil
    2. Baktım kitaplarına netten. Eğlenceli görünüyor. Bir bakayım olmazsa.

      Sil
    3. E zahmet olcak ama, olmadı bi bak sen... :P ;)

      Sil
  4. Ne çabuk cevaplamışsın mimikliciiiim, emeğine sağlık. Bu arada listeme eklemeyi tastamam unutup da listende görünce ay ben bunları nasıl da eklememişim dedirten "bir dinazorun anıları" ve "bir çift yurek"; ikinizden de özür dilerim.
    Sevgiler, öpücükler 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He, kırk yılda bir cevaplayasım geldi, artık konu kitaplar olunca eşref saatime mi tekabül ettiii, yoksam kıyamet alameti felam mı bilemedim. :D

      Sevindim unuttuklarını hatırlattıysam. Zira olmazsa olmaz kitaplardandır benim için hepsi.

      Sevgiler benden efenim. :* <3 Hem sen o öpücüğü nasıl yaptın öyle. Ben de yapmak istiyorum. :)

      Sil
    2. İşte böyle 😘😗😙😚
      Telefondan yazınca oluyo benim, senin olmuyo mu? Ekran klavyesinde var ya hani smiley kutucuğu, oradan işte 😉

      Sil
    3. Yapma yaw?! Bu mu yani?! 😨

      Aaaa, süpersin! Gerçekten öyleymiş. Hohhoyt! 😃😅 Mimik meraklısı Mimikli de bunun suyunu çıkarmazsa. 😎🤓 Bundan kelli emoji düşünsün... 😍😘😚

      Sil
  5. Okunmuş kitap ve yazarlara rastlayınca bir tanıdığa rastlamış gibi oluyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?! Kesinlikle katılıyorum. Bi iç ısınması hali şeyoluyor haliyle. :)

      Sil
  6. Evet, Masumiyet Müzesi halen açık. Kitabı bitiremedim bende, ama müzeyi pek sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olleeyyy!!! Nasıl sevindim yalnız. Çok içimde kalmıştı gerçekten. O halde ilk İstanbul'a ve o taraflara gittiğimde gideyim. Teşekkür ederim güzel haber için. <3

      Sil
  7. Kadının Adı Yok'u ta 80'li yıllarda okumuştum sanıyorum, o zaman çok ünlüydü rahmetli...:( Bir de Adı Aylin'i okudum. İkinciyi daha sevdim. Ayşe Kulin'in diğer romanlarını da okumayı çok istiyorum. Nefes Nefese var evde henüz başlayamadım.
    Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaw Bürücük'üm karıştırma işte 80'i 90'ı, değil mi canım?! Takılıyoruz şurda çaktırmadan, mihrabın sağlamlığından istifade. :D Şaka bi yana, ben de 93 falandı okumuştum.

      Yalnız Ayşe Kulin'in bütün romanlarını ivedilikle okumanı öneririm Müjde. Çok içten söylüyorum. Benim okumadığım bir tane romanı kaldı sanırım. Onun da konusu pek açmadı arka kapakta daha, okumam da herhalde. Nefes Nefese'ye de derhal başla derim. Çok severek okudum hepsiciğini, elleri dert görmesin. ;)

      Sevgiler, öpücükler benden. :* <3

      Sil
  8. Masumiyet Muzesi Orhan Pamuk'un yarım bıraktığım bbitiremediğim kitaplardan biri Müze açık .Cihangir'in alt sağ tarfında Yukarıdan inerseniz.Yada Çukurcuma'dan aşağıaya inin.Ne güzel tarif ettim değil mi?Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noluyoruz yahu?! Benden başka bitiren yok sanırım Masumiyet Müzesini. :D Pek bi özel hissettim bak hindi. :P Bitirmeyin arkadaşlar zati, ben de bittiğinde çok üzgündüm nitekim. Bitirmeyin, üzülmeyin. Gerektiğinde en tatlı yerinde bırakmayı da bilmeli bazı şeyleri, değil mi canım?! ;) Hiç!

      Bu arada tarifine de bittim hakket. :D Teşekkür ederim. Çok yardımcı oldu. :P Yalnız tarifi geç de, müzenin açık olmasına ciddi heyecanlandım. <3 İstiklal caddesine yakın sanırım yeri?! Bilen varsa oraları pek de bilmeyen birine anlatır gibi anlatıverse, ne kadan şahane olur. :)

      Sevgiler efenim, kocaman... <3

      Sil
  9. Ne çok ortak yanımız varmış.Kitaplarınızın çoğunu ben de okudum.Bir çift yürek beni de gönülden etkilemişti.Böylece birbirimizin farkına varıyoruz :) Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi?? O halde daha sık görüşelim derim. Aynı telden çalıyosak demek ki. ;) Aaa, şimdi farkettim, zaten bloğunuzun adıyla müsemma kitaplar olur sevdiklerim. :)

      Bir Çift Yürek'i okuduğum zamanlar işle ilgili çok sıkıntılı hissettiğim zamanlar olmasına rağmen bana o kadar huzur vermişti ki. Veremediğim, hediye edemediğim, hep evimin içinde olsun dediğim kitaplarımdandır. <3

      Teşekkür ederim. Sevgiler kocaman... :) <3

      Sil
  10. müze hala açık, mim için eyvallah , en yakın zamanda yapılacaktır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum. Sen gelene kadan, ben müzeye gittim geldim bilem mirim?! :P :D

      Sevgiler... <3

      Sil
  11. Listende sadece 3 kitap var okumadığım. Çok şaşırdım okurken bu yüzden. Birde yanlarına açıklama yazdıkların var ya bu kadar mı olur? Nietchze Ağladığında'yı okumuşmuydun? Bence onu da çok seversin. Irvin Yalom kitaplarını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi Kadriye?! Çok sevindim. E boşuna takılmıyoruz birbirimizin bloglarına, aynı yerlerden beslenmişiz demek yıllardır baksana. <3

      Okumaz mıyım Nietsche Ağladığında'yı?! Yıllaaar önce hem de, Ankara'ya gider gelirdim doktora dersleri için. O zamanlar okumuş ve etkilenmiştim evet. Ama böyle en sevdiğin 15 deyince illa ki birileri eleniyor haliyle. O halde Irvin Yalom'un diğer kitaplarına bakayım, sadece bunu okumuştum çünkü.

      Çok teşekkür ederim önerin için. Sevgiler. <3

      Sil
  12. Atladım geldim
    Okudum-bayıldımö
    Mim'leri zaten seviyorum ama kitaplardan bahsedilişini başka seviyorum
    complete_the_sentences 'ı okumayı da seviyorum
    e ne oldu: bildiğin üçü bir arada oldu heheheheh bayıldım bayıldım
    dur gidiiim hemen yapiiim

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekersin biliyosun di mi Kadriye?! <3 Üçü değil, beşi onu bir yerdelere layık bir yüreğe sahipsin. Ben de seni okumayı çok seviyorum her halinle. İyi ki sağımda solumdasın. <3

      E hadi yap bakalım neler çıkacak. ;)

      Teşekkür ederim içimi sımsıcak eden yorumun için. :) Sevgiler benden, hem de kocaman... <3 <3

      Sil
  13. Üzüntüyü Bırak Yaşamaya Baaak, en sevdiğim kitaplardandır :) Kitapların çoğu benim de en sevdiklerimden :)(Masumiyet Müzesi hariç, onu bitiremedim ben niyeyse)

    Şimdi gidip kendi listeme bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, ben de onu diyorum Handan. Bu mimden sonra bir kez daha anladım ki hep sağında solunda istikrarla dolandığım ve benim bloğumda varlık gösteren bloglar, benimle aynı kitapları okumuş olan kişilere ait. Ne güzel birbirimizin yüzünü bile görmeden, farkında olmadan buluşmuş olmamız. <3

      Yalnız bu Masumiyet Müzesi'nde de var bi basiretsizlik belli ki. Benden başka kimse bitirmemiş görünüyor baksana. :D Çok fazla tasvirden ve belki de sonunun acı bitmesi endişesinden olabilir belki. Neyse, bu vesileyle müzenin hala açık olduğunu öğrendim ya, ben ona seviniyorum dünden beri. :)

      Sevgiler... <3

      Sil
  14. oyyy maaşallah kitap kurdu olunca böyle sıralanır göğsünü gere gere:)))) ben de mim özürlüyüm aman bana paslamayın arada kendim alır yaparım diyenlerdenim:))))
    Kuzum onca el işimden ne ara fırsat bulup okuyacağım derken yıllardır uzak kaldığım kitaplara, kitap kurtları blogcanlarım sayesin de yeniden başladım artık siz 5-6 kitap okuyana kadar ben anca 1 tane okuyorum o da bir yerlere giderken otobüste metro da:) son iki yılda okuduklarım ancak o kadar eder, sevdiklerin değil okudukların listesi çıkar ancak benden:))))) beni atlayın o yüzden.Senin listeden içime işleyen Bir çift yüreği okumuştum çokk uzun yıllar oldu verdim okunsun diye . Herkesin okuması lazım dediğim bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamaaaamm, kitap kurtları sayesinde okumaya başlamış da, el işlerinin arasında, metroda otobüste okurmuş da. <3 İçim kaynadı içim! Olsanız da bi sımmsıkı sarılsam şöyle. <3 Çok tatlısın her daim. :) Neden bukaa içim ısındı biliyo musun, çünkü belli bir yaştan sonra yeni alışkanlıklar edinmek çok zordur. Ve siz bunu başarmışsınız. Ne mutlu. :)

      O zaman hızlı yavaş, metro, otobüs, minibüs farketmez, okumaya devam. ;) Toruna ve sana kocaman öpücükler... :* <3

      Sil
    2. aldım öpücükleri sağ ol canım benim:)

      Sil
  15. ayyyyy kıyamaaaam yaaaaa ciciş sen :) baksanaaa, blogumda yanda artık instagram da var ordan arada bakarsın kitap yemek gündelik yaşam fotoları işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden ala ciciş mi olur evladım şu blog camiasında?! :)

      Bakarım tabi Deep. Maşallah her daim kendini aşmaca, bir adım öteye gitmece. Hızına yetişmek ne mümkün. Tü tü tü sana! ;) <3

      Sil
  16. Listende benim dikkatimi çeken ve çok sevdiğim kitaplar Duygu Asena'nın kitapları. Seneler seneler önce okumuştum. Bir de Adı Aylin'e bayılmıştım. En sevdiklerimdendir. Masumiyet Müzesi faal tabii bu arada. Ben kitabı sevmediğim için müze ilgimi çekmiyor ama umarım sen en kısa zamanda ziyaret edersin.
    Çok çok sevgili Mimikli, mim olayına beni de eklediğin için gerçekten teşekkür ediyorum.Yalnız seni kırmazsam ve rica etsem ben cevaplamasam olur mu? Daha önce birçok arkadaşımın miminden affımı istemiştim. Ayıp olmasın kimseye, aynı kararımda devam edeyim olur mu?:) Çok teşekkür ederim, kocaman öpücükler benden sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Duygu Asena severler genelde Ayşe Kulin'i de seviyor. En azından benim çevremde hep öyle gibi. Sen de mi Brütüs?! :P E artık gidicem Orhan Pamuk'a, Masumiyet Müzesi'ni tek seven, sonuna kaa okuyan nadide kişiyim abi ben diyecem. Bukkaa özel birini evlatlık falan alır herhalde?! Hiç bilemedin mirasının ucundan pay falan verir yani di mi... :D

      Ne demek kırmak falan?! Tam da bunun için yazdım son paragrafı. İnsan hoşlanmadığı, içinden gelmeyen hiç bir şeyi arkadaşı ya da sevdiği biri dedi, istedi diye yapmamalı. Çok hassasım böyle konularda. Kendim de yapmam, senin gibi uygun bir dille anlatırım hacetimi en fazla. İyi niyetimden şüphe ediyorsa karşımdaki, ya da ille de tutturuyosa zaten ya güven konusu sakat demektir, ya da o kişide bir bencillik hali söz konusudur. O yüzden, böyle içinden geldiği gibi cevaplamana bilakis sevinirim. Teşekkür ederim net olduğun, içinden geçtiği gibi dile getirdiğin için. <3 Ayrıca mimler konusunda benzer durumda olduğun için daha da bir yakın hissettim şimdi, doğruya doğru. O zaman sevgiler efenim kocaman... <3

      Sevgiler... :)

      Sil
  17. Çok teşekkür ederiim :)) Masumiyet Müzesi hala açık, hatta staj için mail attım :D İlk 15'inin büyük bir kısmını okumamış olmanın üzüntüsünü yaşıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi? Ne stajı bu?

      O halde oku derim nacizane, azıcık da olsa merakını uyandırabildiysem. :) Gerçi staja başvurduğuna göre daha yaşın bi hayli genç, okuyacak çoook zamanın var, ne güzel. ;)

      Sevgiler. :*

      Sil
  18. bayıldım okuma listene,bayıldım,hatta ki okumadklarımı da yazdım
    :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Havva. <3 Ben de senin her paylaşımına ayrı bayılıyorum, hele Çakır'a gizli aşk besliyor bile olabilirim. ;)

      Sevgiler benden. :*

      Sil
  19. sağ üstteki nomıssızın filmini kaç defa izledim yaaa iğrenç ama hep izliyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Deme ama öyle. Onun ulvi bi görevi var. Dünyayı kurtaracak, alışveriş arsızlarının totolarını ona ısıttırıcaz, adam edicez. :D

      Sil
  20. Ne güzel mimlemişsin canımcığım, çooook teşekkür ederim. Yeni yayınımda senin kulaklarını çınlataraktan bu mimden bahsedeceğim mutlaka ;)
    Senin en sevdiğin 15 kitabı ben de çok seviyorum. Azcık kopyalı mim olsun mu ki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nema problema Kahve Yanı, istediğin gibi kopyalı mopyalı şeyttirebilirsin. ;)

      Sevgiler. :*

      Sil
  21. Adı Aylin.... Aaayyy efsane.
    Bu arada sana mail attığımı sanmaktayım..
    Gelmediyse benim mail adresim sevimsevim.kozacioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı Aylin, kesinlikle öyle. Elimden bırakamadığım türdendi... :)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(