16 Kasım 2014 Pazar

Smiley Mimi


Sevgili Medanşeri bendenizi mimlemiş. Öncelikle çok teşekkürler beni de eklediği ve benim gibi mim tembeli birinin bile totoyu  kaldırmasına yetecek böyle eğlenceli bir konu seçtiği için. :)

Aslında şu mim konularına bugüne kadar hep uzak kaldım, ardında çok gizli önemli bir sebep olduğundan değil, sırf soru cevaplama üşencikliğimden vallahi. :) Hayır tembel biri de değilimdir de, soru cevaplama konusunda bir kal geliyor bana öyle, kabıza bağlıyorum soruları görünce niyeyse. Bugüne kadar hep beni de böyle kabul edin, bu da benim dikenim dedim hep mim konusunda . Ama konu pek bir sevdiğim, yazışmalarımda pek sık kullandığım mimikler olunca, açıkçası hoşuma gitti. Dedim Didi bu bir işaret olsa gerek, o gün bugündür. Bari bu konuda totoyu kaldır, yap bir şeyler, yat yat nereye kadar değil mi ama canım?! :P

Neyse efenim, konu smileyler ve soru şu:
Aşağıda yer alan smiley ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız, en sık hangi durumlarda kullanırsınız? En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız. 

1. 2.3. 4.5.
6.7.8.9.10.
 11.12.13. 14.15.
 

1. Anladın sen onu! Yalnız azıcık da uykum gelmiş sanki. O nasıl bayık bakış smileycim?! Hangi milletin smileysisin, ne ayaksın sen bir deyiver hele!
2. Hmpff! Olaydı iyiydi, ama olmadı işte. Keşke -mayaydı, - meyeydi, -miyeydi be mirim! Phööff!
3. Hohhoyt! Her şey yolunda. Bundan iyisi Şam'da kayısı!
4. Ehhehehee! Değmeyin pişkinliğime. Mimlere katılmıyorum, soruları cevaplamayı hazzetmiyorum ama şirinim en azından... Şirinim di mi?!
5. Pehheyt!! Bu işler benden sorulur mirim...
13. Acık haddimi aştım, ama şakaydı, valla bak! Yoksa ben hiç öyle der miyim?!
15. Hadi canıım!! Yok artık! Öyle mi demiiişşş?! Terbiyesizz!

Vee cevaplardan ardından işte benim mimlediklerim. Şimdi onlar düşünsün. ;)


Mimledim mimlemesine de, zamanın yoksa, canın istemezse, ya da benim gibi mim özürlü falansan nema problema! İçinden gelen yapsın, gelmeyen sallasın benim mimimi. Lütfen kabıza bağlayıp, kendine sıkıntı yapma benim gibi... ;)



22 yorum:

  1. Günaydın:-) Dur bakiim neler bulabileceğim bunlara:-)

    YanıtlaSil
  2. Heey teşekkür ederim :)) En kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
  3. Gunaydin.hele bir islerimi halledeyim hemen yanitlarim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok. Umarım keyif alırsın. Ben nasıl olduysa aldım, ben de şaşırdım. ;)

      Sil
  4. Yanıtlar güzel ve eğlenceliydi;)) Mimikli Böcek olunca isim eh mimlemek de farz olmuş adeta sizi;) Smileyler de bir yerde mimiklerin farklı dışa vurumları ya o bakımdan ;))) bakalım ben hangilerini seçeceğim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, mimikli böcek olup da bu mimim bana gelmemesi garip olurdu. Ben keyif aldım, umarım siz de alırsınız. :)

      Sil
  5. Mimikli birinden mimik mimi :) :) Teşekkürler ve cevaplar çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, dimi? Benden de çıksa çıksa mimik mimi çıkardı zaten... ;)

      Sil
  6. Cok eglenceli bir mime benziyor ve beni de mimlemişsiniz en kisa zamanda mimi cevaplayacagim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Hehheyytt! Biliyodum işte, şirinim iştee... :P Teşekkürler hem, o sizin de şirinliğiniz. :)

    YanıtlaSil
  8. selam, http://handannkaleminden-handan.blogspot.com.tr/2014/11/ksa-ksa-kitaptan-istanbula.html
    yanıtlar burada. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok komik yazmışsın ama yaaaa. güldürükçü senii :)

    YanıtlaSil
  10. Serhita'nın miminden merak ettim bir bakayım dedim, bloğuna bakınca da "iyi ki bir bakayım demişim" dedim.. Takipteyim bundan sonra :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Hoşgeldin. Her zaman gel o zaman çaya, kahveye, hoşsohbete. Sevgiler... :)

      Sil
  11. Ne yazik ki mim teklifinize donus yapamadim. Benim kiz tabletimin ekranini catlatinca, cevaplamak cin cok zaman gecmis oldu. Kusura bakmayin:/

    Bu arada telafi amaciyla bende sizi mimledim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım, ne kusuru. Sadece içinden gelmediği için bile yapmasan yine kusura bakmazdım. Netekim kendim de zaten beş para etmem şu mimler konusunda. İşte nasılsa konu mimikler olunca, e ben de mimikli olunca hadi dedim, bunu bari yap artık. :) Tablete üzüldüm, geçmiş olsun.
      Mim için çok teşekkürler. Vakit ayırmaya çalışıcam. Ama biliyosun soru görünce kal geliyo, ateşler basıyo bana. Yapamazsam da kızmazsın dimi? :/
      Sevgiler... :)

      Sil
  12. Ne tekdüze insanım ben yaa, en çok şu: =) Sevinçten havalara uçunca ya da içimdeki yaramaz çocuk uyanınca şu: =D Çok üzülünce de bu: =( İşte böyle bi şey, diğerlerini yapmaya üşeniyorum =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ama inan bana ben de üşeniyorum bu mim işlerine. Peki madem herkes üşeniyo, niye ortalıkta mimler dolanıp duruyo bi de onu anlasam tam olucam... :)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(